A0:  بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیهچگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه

کلیه اندام های اصلی است که نقش مهمی در بدن ایفا می کند، به عنوان مثال برای تولید متابولیت های ادرار و تولید برخی از سم زباله، تنظیم تعادل آب و الکترولیت در بدن و حفظ تعادل اسید و باز، و عملکرد غدد درون ریز، رنین ترشح، اریتروپویتین، ویتامین فعال هستند D 3، پروستاگلاندین ها، برادیکینین، و غیره نارسایی مزمن کلیه در نتیجه بدتر شدن بیماری های مختلف از کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه، اختلالات غدد درون ریز، سموم را از بدن را افزایش می دهد، و به همین ترتیب، اگر در زمان درمان نشود، بهبود عملکرد کلیه، ممکن است رو به وخامت گذاشته اورمی است. از آنجا که بیماران مزمن کلیه چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ها؟

در مرحله اول، مواد غذایی معقول و سالم به روش اساسی ترین و موثر ترین برای بهبود عملکرد کلیه است. پس چه رژیم غذایی می تواند عملکرد کلیه ها را بهبود بخشد؟ شرایط خاص، اگر شما نمی فهمید، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

1. تعداد کم پروتئین با کیفیت بالا. محدود کردن مصرف پروتئین ممکن است به طور موثر جلوگیری و یا کاهش سرعت روند نارسایی کلیوی. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید یک ماده غذایی با پروتئین بالا مانند تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر، ماهی و غیره بخورند. محدود کردن مصرف خود را از پروتئین های گیاهی.

2. اضافه کردن کالری به اندازه کافی. گرما به اندازه کافی می تواند تجزیه پروتئین بدن را کاهش دهد، به طور کلی، حداقل 35 کیلوکالری به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، اساسا قند و چربی، ممکن است برخی حاوی نشاسته سیب زمینی سیب زمینی شیرین و، و سایر غذاهای پر کالری وجود دارد.

3. خیس از حد نمک، فسفات و پتاسیم سدیم. اگر بیمار علائم ادم و فشار خون بالا است، ما نیاز به محدود کردن مصرف نمک، موارد شدید می تواند رژیم غذایی بدون نمک. اگر بیماران با هیپرکالمی، که به منظور محدود کردن مصرف پتاسیم، مراقب باشید که غذاهای سرشار از پتاسیم، مانند موز، تره فرنگی، نارنگی، قارچ درخت، و غیره. کاهش عملکرد کلیه، فسفر برای رشد، عملکرد کلیوی کاهش بیشتر خواهد شد، بنابراین محدود کردن مصرف فسفر کمک به بهبود عملکرد کلیه است.

4. اضافه کردن ویتامین. ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، مقاومت در برابر افزایش می دهد.

علاوه بر رژیم غذایی، درمان نیز مهم است. میکرو چینی پزشکی نفوذ در درمان بیماری مزمن کلیه اثر درمانی خوبی بود. این می تواند از بیمار در داخل بهبود می یابند، رگ های خونی گشاد، بهبود می بخشد وضعیت ایسکمی و هیپوکسی، بازگرداندن سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

ما یک بیمار با نارسایی مزمن کلیه، نزد ما آمد، ما از Mikro- چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، دهان (گرفته شده به صورت خوراکی) طب چینی و طب غربی مناسب برای کمک به بیمار برای کنترل وضعیت خود و کاهش این بیماری است.

ما می توانید آن را در حال حاضر کراتینین و اوره تا حد زیادی کاهش داده بود و او بسیار خوشحال است و احساس می کند خوب است.

علاوه بر این، بسیاری از عوارض ناپدید شده بود.





:: برچسب‌ها: بیماران مزمن کلیه,میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815